NA14 FOREVER

Halloj!
Har inte bloggat på ett tag. Jag har inte heller skrivit om mitt sommarjobb eller min student/bal än hehe. Det gör jag nog snart iaf eller det hoppas jag. Nästa vecka är min sista jobbvecka så då kommer jag har lite mer tid.
Iaf. Förra veckan hade NA14 en liten "reunion" kväll haha. Alla var inte riktigt där men det var ändå mysigt. Vi grillade, spelade kubb och pratade om framtida planer. Kvällen var riktigt mysig men när den led mot sitt slut och jag skulle hem kändes det riktigt sorgligt. Det kändes som att tårarna var påväg haha. Dessa kramar kändes sorgligare än de på studentdagen faktiskt. Vi pratade om att vi skulle har reunion 2024 då det är 10 års "jubileum" för NA14 haha. Sannolikheten att det händer är nog ganska liten men vem vet haha. Jag kan inte säga att NA14 är den bästa klassen för jag har bara haft två klasser. NA14 och 9B går inte ens att jämföras haha. Jag känner att NA14 är en mycket speciell klass. Trots att jag inte kom alla så nära som jag kanske önskade så kände jag på något sätt en gemenskap med dem. NA14 har iaf varit en riktigt underbar klass. Jag kommer fortfarande ihåg hur orolig jag var när jag skulle börja 1:an för jag och Hellen var de enda från Hp men jag överlevde haha. Vi få hoppas att NA14 en vacker dag kommer få en reunion, en som 9B inte fick haha. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: